4. Kerengo Fogalás és érdeklődés
4.1. A Kerengo ingyenes szállásfoglalást biztosít a Felhasználók számára.
4.2. A szállásfoglalás minden esetben a szállásfoglaló (Felhasználó) és a szállástulajdonos (Szálláshirdető) között jön létre, a Kerengo internetes szállásfoglaló felületén. A Felhasználó részéről kezdeményezett szállásfoglalási igényre és/vagy árajánlatkérésre, a Szálláshirdető válaszol a Kerengo által biztosított kommunikációs felületen (szállásfoglaló felületen), ez alol kivételt képeznek azok a Szálláshirdetők melyeknek az admin felületét a Kerengo adminisztrálja (természetesen a Szálláshirdető jóváhagyásával).
4.3. Mivel a foglalás a szállásfoglaló (Felhasználó) és a szállástulajdonos (Szálláshirdető) között jön létre az előzetesen egyeztetett és elfogadott feltételek alapján, így a szállásfoglalással és az ezt követő szolgáltatással kapcsolatos panaszokat a Szálláshirdető felé szükséges intézni.
4.4. A Felhasználó kötelessége, hogy az érdeklődés és foglalás során valós adatokat bocsásson a Kerengo (ezáltal a Szálláshirdető) részére.
4.5. Szállásfoglalás során elküldött érdeklődésre a Szálláshirdető ajánlatot ad, melyet a szállásfoglaló (Felhasználó) elfogadhat vagy elutasíthat.
4.6. A Kerengo minden sikeres foglalásról vagy/és érdeklődésről írásos igazolást küld a Felhasználó számára e-mailben. Az írásos foglalási igazolásban rögzítettek képezik a Szálláshirdető szolgáltatását, valamint a szállásfoglalás alapjait. Fontos: a foglalási igazoláson lévő információk és utasítások, a szálláshely adatlapján lévő szálláshely "feltételeivel" együtt értelmezendő és alkalmazandó (pl. fizetési feltételek, érkezés- és kijelentkezési időpont, lemondási feltételek, dohányzás engedélyezése, háziállat bevihető stb.).
4.7. A vendég a távozást követően értékelheti a szállást, osztályozhatja azt különboző kritériumok szerint és leírhatja a szálláshelyre vonatkozó pozitív / negatív tapasztalatait. Ezzel a céllal a vendégnek, a kijelentkezést követően, a Kerengo egy értékelést kérő emailt küld. Az e-mailt a Kerengo rendszere küldi automatikusan. A Kerengo minden értékelést megjelenít a szállás adatlapján, de fentartja a jogot, hogy sértő, nem oda illő vagy vulgáris szavak használata esetén törölje a hozzászolások tartalmát.
4.8. Telefonos szállásfoglalásra vonatkozóan: a Kerengo telefonos szállásfoglalást tesz lehetővé a Felhasználók számára, annak érdekében, hogy a Felhasználók egyszerűen, gyorsan és hatékonyan tudjanak szállást foglalni. A telefonos szállásfoglalás során az ügyfélszolgálatos kollégával megbeszélt, foglalással kapcsolatos információkról (ár, szabad időpont, férőhely, szobaelosztás stb.), a Kerengo írásos igazolást küld e-mailben. Az írásos foglalási igazolásban rögzítettek és a szálláshely adatlapján lévő szállásfeltételek, képezik a Szálláshirdető által a Kerengo rendelkezésére bocsátott, telefonbeszélgetés során megbeszélt, szállásfoglalás adatait. A szálláshirdetésnél feltüntetett telefonszámokat a Kerengo válaszolja meg.
4.9. A Kerengo többféle szállásfoglalási formát kínál annak érdekében, hogy a Felhasználók egyszerűen, gyorsan és gördülékenyen tudjanak szállást foglalni. A telefonos (feltüntetett telefonszám a szálláshirdetésnél) és online érdeklődés (kitöltendő ajánlatkérő űrlap a szálláshirdetésnél) mellett, lehetőséget biztosít emailes érdeklődésre/ajánlatkérésre. Az emailes ajánlatkérést/érdeklődést úgy biztosítja a Kerengo , hogy az adott szálláshirdetés mellett egy egyedi e-mail címet jelenít meg (példa: település-szálláshely-....@kerengo.hu). Az említett e-mail címre érkező ajánlatkéréseket/érdeklődéseket a Kerengo dolgozza fel és válaszolja meg.