A Szolgáltató saját működési szabályzata alapján, a szerződésben meghatározott szolgáltatáscsomag nem teljesítésének mértékétől függően, kártérítést nyújthat a Kedvezményezett részére.
A Kedvezményezett és a Szolgáltató közötti vitás kérdések rendezése közös megegyezéssel, a Szolgáltató szálláshelyén (a Kedvezményezett tartózkodása idején) békés úton történik. A szálláshely elhagyása után közölt panaszokat a Szolgáltató már nem veszi figyelembe.
A Kedvezményezett köteles a szerződött szállásegységben bekövetkezett károkozás esetén a Szolgáltatónak az okozott kárt, teljes értékben, a helyszínen megtéríteni.
A Kedvezményezettnek az utazási okmányban foglaltaknak megfelelően (ahol másként nem jelezték), az érkezés napján 15:00 órától az indulás napján 10:00 óráig áll rendelkezésre a szálláshely.
Fontos:
A Szolgáltató a Kedvezményezett szállásfoglalását 18:00 óráig történő érkezésig garantálja, ellenkező esetben, a Kedvezményezett foglalása meg nem jelenés esetén törölhető. Rendkívül javasolt, hogy a Kedvezményezett telefonon lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval, ha (bármilyen okból) érkezése a szálláshelyre csak 18:00 óra után lenne lehetséges.
A Szolgáltató jogosult a foglalási feltételek módosítására, de ezt minden esetben előzetesen köteles a Kedvezményezett figyelmébe ajánlania.